Thursday, December 2, 2010

Tetap Berdiri Belakang Team Ini

Dari kecik sampai aku besar aku adalah seorang peminat manchester united yang setia..mungkin secara xsengaja kenapa aku minat MU ni..pada satu hari aku telah menonton perlawanan antara MU dan arsenal di tv bersama bapak aku,time tuh aku baru tadika,bapak aku adalah peminat arsenal,aku pown nk berlawan dengan dia dan terus menyokong MU padahal aku xthu apa2 pown time tuh..dari situ la asal orang tanya EPL je terus aku ckp aku sokong MU..Mu memang team yang kukuh and pandai cari pemain muda untuk di ketengahkan...
contoh cristiano ronaldo ni..bakat dia mula terserlah setelah bermain dengan MU..aku paling suka sangat tengok dengan cara dia bermain kadang2 tgk game semata2 nk tengok dia main je..
zaman ni zaman kegemilangan MU semasa merangkul banyak piala..kalo sapa kaki judi taruhkan MU memang xsia2
hahahahahahha
kalo aku jadi alex ferguson..dah lama aku akan ambil player2 di atas bagi memperkuatkan team aku musim depan...
MALOUDA
SAMUEL ETO
DANIAL ALVES
adalah pilihan terbaik bagi mengisi ketumpulan diposisi striker,midfield,defend..

No comments:

Post a Comment