Thursday, December 2, 2010

2 disember 2010

syukur di atas illahi kerana telah membebaskn aku dalam sekatan selama 2tahun ni...skarang aku boleh la hidup normal seperti dahulu kala..tiada lagi panggilan telefon ke rumah yg menyuruh aku ke sana lagi..aman sungguh hati ini xtahu nk ckp macam mana..esok adalah hari paling aku tunggu2 sekali kerana esok adalah hari permulaan aku di bebaskan dari sekatan yg menghimpit aku selama 2tahun ni...
apabila aku dh bebas cm ni aku dh boleh membalas dendam kepada orang2 yang mengkhianati aku dulu..mmg sungguh dendam ni yang aku akan ingat sampai mati..sekalung terima kasih kepada orang2 yg byk membantu aku selama 2tahun ini..terutama mak aku yg telah banyak membantu aku sepanjang dalam sekatan ni...
pesanan inspektor=harap anda berubah...
aku=harap2 cm tuh..lps ni tuan sy akan jadi polis
kah3......

(HANYA BUDAK2 ANDERSON DAN SMK JATI YANG TAHU APA YANG TERJADI,DAN SI DIA)

No comments:

Post a Comment