Thursday, January 20, 2011

Melantak kt BUKIT JALIL GOLF RESORT...

Pada 15 haribulan arituh aku dan seluruh kaum kerabat hajah hazmah family telah menghadiri majlis kenduri kahwen sepupu aku eyzwal johari dan pasanganya..dh lama keturunan aku ni xwt kenduri kawen tp akhirnya skang dh sampai lak turn brother eyzwal untuk mendirikan rmahtangga..boleh dikatan hampir semua sdara mara aku hadir di majlis ni..
Tepat pukul 5pagi mak aku kol bgthu dia dh ada kt tanjung malim nk singgah solat lu...aku pon xtidoq sehari konon2 nk tunggu la takot xbgun tengok2 leboh jugek.he3..tepat pukul 8 pagi mak aku kol dia kata dh ada kt jalan duta punya menggelabah aku cos sepatah haram pon aku xsiap..mandi pun apa belum..last2 aku tipu kt mak aku aku kata aku dlm lif nk tuwun nk g kt dia dh,and aku suwuh dia tunggu kt pudu lu..ha3..dengan masa 15minit je aku ambil memang laju terus aku g kt dia dengan moto kawan aku..ha3..

Adoi mak aku ni aku ingat sampai2 kL nk terus g bukit jalil cos kak sedara aku(kak ina) dh pesan kt aku dtg awal aku kena bertugas..last2 dengan muka slumber je dia suwuh aku bwk jalan g umah mak su aku kt semenyih,(bapak jauh tuh)aku pun ikot je la dlm hati aku ni adoi cntoi la kak ina n mamal nk handle semua tuh..sampai2 kt umah maksu aku dlm kul 10lebih aku harap2 dia dengan adik aku mandi la,tengok2 leboh nyembang dengan maksu aku dekat sejam(normal 4 anak pompuan hajah hazmah bila bertemu)hampeh...

Sampai2 bukit jalil tengok2 keta dh penuh and semua dh sampai,tengok2 kak ina dengan mamal dh bertugas dengan muka yg amat lah penat..hu3dlm hati aku dh cuak dh cos aku dh janji dengan diorang..sampai2 kt dewan tengok2 family mkngah,paklong,uncle,cikyah,cik on,cik an,cikein semua dh sampai adoi cantoi2..lps tu terserempak dengan orang paling famous dlm family kami kerana video dia tersebar luas kt fb cos dia berjalan dengan selipar putus memang kenaaaaaaaaaaaa!!!!..(mr padot)
 mr padot memang kenaaaaa la hari tuh,adoi jenuh sepupu2 ni gelak kt dia...xpe dia ni penghibur
 NI dia zuriat baru watie latifi kira hero kak watie la ni..harap2 dapat jadi cm pakcik2 dia kaki bola paduuuuuuuuu......ha3...
Uish tengok menu ni dh mendidih perut lapo nk mampos..part paling layan ratah ayam dengan pak mok..ha3..
sampai bangla tu cakap cepatnye habis kt meja ni..ha3...kenaaaaaaaa..

Bila dh konyang time 4 ehem2 bergambo la cho oi!!!
manja benor dengan paksu dia erk..nnti main bola kaki kidal ikot palan..

pelapis hero2 hajah hazmah di masa akn datang..ha2..
 mari bergambo dengan artis weh......hahahahaha
 Muka aku wajib masuk kt cini..haahahahaha...
Selamat penganti baru pada bro eyzwal and kak aina arieyza semoga ke anak cucu..wt keturunan2 semua harap hubungan erat kita akan kekal sampai mati,air yang dicincang tak kan putus..setelah pemergian arwah opah di harap kita kembali bersatu bersama2 keluarga bila ada kenduri apa2 harap semua dapat hadir...

5 comments:

  1. haha nak saman ko 200juta semua gambar tak leh kredit to "jaja cun" hahah
    gambor ko atas sekali bahaya dowhh..boleh heart attach walau guwe tau itu dusta punya hahahaha - jaja cun

    ReplyDelete
  2. apesal banyak typo error..

    *takde kredit to jaja
    ** boleh heart attack

    ReplyDelete
  3. asal lak kena heart atack?
    adoi..
    mana leh aziz yg bg..
    hahahahha

    ReplyDelete
  4. aih camne ni terms2 blog pun tatau ni..woit taruk nuffnang la kasik kaya sket..tu gambor2 ateh tu kan dari kamera i ols..u ols kena buh kredit to jaja..
    tu gambo bersubang tu mencari nahas namanya hahhaha

    ReplyDelete